2009. március 27., péntek

Szellemi és testi táplálék, avagy mit olvasok és eszek

Holnap szeretnék kertészkedni, ezért ma főzős napot tartottam, elkészítettem a mai vacsorát és a holnapi ebédet. Én nagyon szeretem a húsleveseket, ezért pulykanyakból főztem levest.Ebédre még nem főtt meg a hús, de éhes voltam, ezért anélkül ettem. Második fogásként pedig filézett pulykafelsőcombot sütöttem tejszínnel és sajttal leöntött burgonyával.Nem vagyok nagy krumplis, de így nagyon szeretem.

Olvasnivaló pedig Javier Sierra két könyve: a Titokzatos vacsora és a Kék dáma titka. Mindkettőt ajánlani tudom azoknak, akik szeretik a vallásos témájú, de nem csak a vallásról, hanem az adott korról szóló regényeket. Az első Leonardo Utolsó Vacsora c. festményéhez kapcsolódik. A második pedig egy apácához,aki elterjesztette a vallást Mexicóban.






1 megjegyzés:

  1. Isteni gyönyörűeket főzöl!
    Örülök, hogy megtaláltál. Juhizstól eljutottam régebben a foltosvirágig, de csalódottan láttam, hogy ő nem te vagy.
    Szépeket varrsz, különösen a pillangó és a cica tetszik. Sikerült elhelyezkedned?

    VálaszTörlés