2009. március 15., vasárnap

Falvédő


Átrendeztük a gyerekszobát, így egy kicsit világosabb és tágasabb lett.Az íróasztal helyére tettük Barnusom ágyát, de sajnos egy kicsit firkás lett a fal az asztal mögött. Ezért varrtam gyorsan egy falvédőt.
Nem vagyok elégedett, több időt kellett volna szánnom rá. Szeretek a pici fiamnak varrni, de most valahogy nem volt hozzá kedvem, ötletem.Félre kellett volna tennem, de sajnos, ha egyszer félreteszem, akkor biztos sohasem lesz kész.
Remélem tetszik majd tulajdonosának. Együtt terveztük meg: tettem rá a kívánsága szerint felhőket, mosolygó napocskát (ezeket egy kicsit kitömtem), Kálló Szilvi szép autós gombjaiból és varrtam rá egy vonatot is.
Most a Maminál vannak, meglepetésként feltettük neki a falra, van még mindenféle járművet ábrázoló anyagom abból készítek hozzá majd takarót és párnát.
De mielőtt ezt megcsinálnám, hogy a gyerekek közötti egyensúly meglegyen (nekik fontos) Zsanikámnak is varrnom kell az íróasztalához képet.Tegnap a lőrinci közös varráson vettem is ehhez egy kutyás és macskás nagyobb méretű blokkot.
Mostanában sokat vitatkoznak egymással, hogy kinek milye, mennyi van belőle. Pedig ügyelek, ügyelünk rá, hogy egyik sem érezze magát háttérbe szorítva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése