2009. szeptember 28., hétfő

Óvodai napostábla





Felkérést kaptam a pici fiam óvodájától, hogy a csoportjának készítsek egy napostáblát. Nálunk az oviban a naposok feladata, hogy az étkezéseknél terítsenek. Mivel már nagycsoportosok, ezért a táblát is már maguk kezelik, ezért olyan megoldást kellett találnom, hogy a gyerekek könnyedén használhassák. Először mágnest szerettem volna belevarrni, de arra gondolva, hogy hamar koszolódik és mosni kell, maradtam a tépőzárnál ( én nem szeretem a tépőzárat, ritkán használom).
Saját festésű anyagokból varrtam a virágokat, és a füvet.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos, kedves. Szép lett. Erre a táblára kerül föl a napos jele a virágok közepébe?
    (Nem tudom, miért csak most, 4 nap után frissítette a listámon a blogodat.)

    VálaszTörlés
  2. A virág közepére lehet feltenni a lepkéket, az ovónéni arra varrta fel a jelet.

    VálaszTörlés