2011. május 11., szerda

Végre kész!


Sikerült befejeznem a baba ruhát, ami valójában nem is baba ruha a szó eredeti értelmében. Ez egy baba méretre szabott felnőtt ruha az 1910-s évekből.
Csipkehercegtől nagyon sok szabás mintát kaptam, nagyon-nagy segítség volt. Ebből és egy másik ruhából összeolvasztva a férjem segítségével készült el a végleges forma.  Nem is gondoltam volna, hogy egy kisebb méretű ruhával mennyivel több munka van. Borzasztó nehezen boldogultam vele, de a végeredmény nem lett olyan rossz. Kapott egy stólát, egy nyakláncot és a hajába egy szalagot is ( ebben nem vagyok biztos, hogy korhű, de a baba használt volt és valaki belenyírt a  hajába).Ilyenek voltak az eredetiek (az első szoknyája és a második felsőrésze),
ebből a kettőből született meg ez:

2 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű lett, gratulálok.(Én biztos nem mernék ilyenbe belevágni, ez nagyon nagy munka volt)

    VálaszTörlés
  2. nagyon érdekes... biztos sokat dolgoztál vele és el tudom képzelni mennyire csúszhat ez az anyag.

    VálaszTörlés