2010. november 8., hétfő

Ismét csak takarítás, avagy mire kellett volna figyelnem

A gépem rendbeszedése mellett, a talpak is átvizsgálásra kerültek. Így a kukacoló talpam is meg lett olajozva és sajnos kiderült, hogy kell egy másikat vennem.  Kiderült, hogy meglazult -vagy nem is tudom pontosan- és mozog oldal irányban is varrás közben. Sikerült is ráütnöm a tűvel, így most ez is bekerült a "kitudja, hogy mikor tudom megvenni"" listába.

Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy egy-egy csepp olajat tegyen a talp rugójára.

2 megjegyzés:

  1. Köszi, ez tényleg elég fontos, sajnos én is kicsit hanyag szoktam lenni...
    Nagyon komoly géped van egyébként, már akartam írni...

    VálaszTörlés
  2. Csak kinézete komoly, elég sok hiányossága van. Bár én szeretem, de ha most venném, nem ezt választanám. Az is igaz, amikor megvettem egyáltalán nem foglalkoztam foltvarrással,ruha varrásához pedig nagyon jó.

    VálaszTörlés