2010. február 26., péntek

Üvegtartó és társa

Ezeket az üvegtartókat most fejeztem be. Azért készült kettő, mert a keskenyebbik tévedés eredménye:elfelejtettem a varrásráhagyást. Nem baj, majd megkapja egy kisbabás, a cumis üveg szerintem belefér. A sárgás tartón gyakoroltam a kavicsos tűzést (azt hiszem ez a neve, legalábbis nekem a kavicsok jutnak eszembe róla).
A kutyusos neszesszert a szombati fehérvári tombolára varrtam (remélem nem baj, hogy megmutattam). Jó lesz találkozni a sok kedves ismerőssel, már nagyon várom.










7 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon szépek a munkáid! Én még nagyon kezdő vagyok, de nagyon tetszik ez a kacskaringós tűzés! Van rá valami sablonod, vagy csak fejből rajzolod az anyagra?
    Üdv,
    Eszter

    VálaszTörlés
  2. Kedves vagy,a tűzéshez nincs semmilyen minta. Kukacolásnak (mindjárt kikapok érte) hívják, nem minta alapján kell varrni. Le kell hozzá engedni ( vagy el kell takarni, ha nem tudja a varrógéped ) az alsó anyagtovábbítót és egy speciális himzőtalppal kell varrni. Ha leengeded az anyagtovábbítót, akkor magad mozgatod az anyagot a talp alatt olyan formában, amilyenben te akarod. Érdemes sokat gyakorolni. Vannak nagyon profi hölgyek, akik csodálatosan tudnak tűzni. Érdemes körülnézni a blogokban.

    VálaszTörlés
  3. Milyen géped van? Az a kavicsos tűzés nagyon jó.

    VálaszTörlés
  4. Ezkriszti:Singer gépem van, egy kicsit komolyabb. Nagyon szeretem

    Köszönöm lányok

    VálaszTörlés
  5. Aha, értem, köszi.:) Van nekem is hímzőtalpam, ki fogom próbálni! Az én gépem egy Brother LS-2125. Nem tud olyan sok mindent ,de nekem egyelőre elég. Igen, szoktam olvasgatni blogokat, így találtam a tiédre is:)

    VálaszTörlés