2009. június 4., csütörtök

A kisfiam sajnos ekcémás lett az immár 5 éve használt és szeretett kispárnájától. Nagyon szereti, a nagypapájától kapta ajándékba. Sajnos már nincs köztünk, ezután még jobban ragaszkodik hozzá. Hogy hírtelen mitől jött ki a betegség azt még a doktornéni sem tudta megmondani. Ezért varrtam neki egy kispárnát. Mindent kicseréltem rajta 100% pamutra, dupla huzattal. De ha már kapott egy párnát, akkor még készítettem hozzá egy takarót is. Még nem csináltam ilyen nagyot, valószínűleg mostanában nem is fogok. Nehezen boldogultam vele a gép alatt.De megérte: ha nem is lett tökéletes, de Barnusom nagyon örül neki.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon megérte, nagyon ügyes vagy. Szép a párna és a takaró is!

    VálaszTörlés
  2. Thank you for visiting my blog, "Nellie's Needles". There have been many visits from Hungary today through a forum. I cannot determine why so many Hungarian bloggers are visiting me. If you know why, would you please send an email to:
    nellie@kickaboo.net

    VálaszTörlés