2009. február 15., vasárnap

Távolmaradás

Már egy jó ideje nem tudtam semmit ide írni. Sajnos Barnus elkapott egy influenza szerű ( remélem ezután nem fogunk azt is kapni) betegséget 40 fokos lázzal, amit sikerrel adott át nekem is. Most már jól van és ma kaptam egy szabadnapot,nagymaminál vannak.
Így sikerült befejeznem egy-két dolgot:
1, Ovinak készült évszak sorozat, a tavaszi képből kettőt készítettem, mert szerintem az első nem illik a sorba. 2.Zsanikám megkapja első saját kulcsát (Úszni jár és utána ha hazahozzák így könnyebben jön be a kapun) ezért varrtam neki egy kulcstartót.

3.Befejeztem Zsanikám jelmezét. Ő választotta ki, szerinte olyan mint egy eper ( nekem nem, de neki nagyon tetszett). Ezért, hogy nekem is hasonlítson hozzá egy kicsit varrtam egy kosár epret a jelmezhez.


Tartozik hozzá egy sapka. Az eredeti egy nagyon csúnya valami volt, ezt csináltam helyette.

Maga a jelmez 3 részből áll: alsó szoknya, ruha és kötényke. Ha felveszi olyan abroncsszerű és persze egyenes az alja, de nem tudtam másképp felakasztani, hogy látszódjon is.Remélem tetszeni fog neki, még nem látta készen.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése